sanziana negru

INTERVIU Sânziana Negru- despre blogging şi secrete de beauty

Domniţă mândră de succesul blogului său într-un timp foarte scurt, frumoasă şi pasionată de frumos, Sânziana Negru se numără printre femeile care au reuşit să poată numi un job, ceea ce adoră să facă. Scrie despre ea şi despre tine. Despre persoana care se poate regăsi în postările ei. Despre beauty, lifestyle şi fashion.

Cum au apărut aceste modificări în viaţa ta: de la televiziune la blogging?

Televiziunea va rămâne mereu o pasiune de-a mea. Însă am reuşit, prin intermediul canalului de YouTube, să-mi satisfac şi dorinţa de a face televiune prin intermediul clipurilor pe care le fac exact aşa cum vreau. E propria mea televiziune dacă vrei să-i zici aşa :). Momentan nu ştiu dacă m-aş regăsi într-un format tv de la noi, dar blogging-ul îmi place foarte mult.

Cum ai descrie blogul tău în câteva cuvinte şi ce-ţi doreşti să transmiţi cu ajutorul acestuia?

Blogul mă reprezintă sută la sută, scriu numai despre ce vreau. Sunt diferite articole bazate pe beauty, skincare, makeup, tips and tricks, cu o uşoară influenţă de fashion şi lifestyle. Îmi concentrez atenţia pe blog în egală măsură cu canalul de YouTube, poate chiar mai mult pe acesta din urmă pentru că îmi place mai mult să creez video content. Blogul e adresat fetelor ca şi mine, care se pot identifica uşor în postările mele, în produsele pe care le folosesc, în locurile în care merg.

Care sunt cele mai dificile părţi de care te-ai lovit de când ai intrat în această sferă?

Nu aş putea să spun dificile, poate doar obositor atunci când se adună multe lucruri noi de spus şi arătat, evenimente care se suprapun şi eşti mereu conectat la telefon şi laptop, chiar şi în timpul liber. Nevoia de a posta mereu devine puţin obositoare şi nu te lasă să te bucuri de momentele simple uneori.

Intrăm în perioada vacanţelor şi călătoriilor. Ai vreun ritual de pregătire a pielii pentru acest sezon?

Pentru mine călătoriile sunt destul de dese, nu doar vara, şi încerc mereu să mă menţin hidratata pentru că e primul lucru pe care îl văd pe pielea mea atunci când călătoresc, deshidratarea.  Dar dacă vorbim de perioada în care mă expun la soare, încep cu o exfoliere sănătoasă şi cu un întreg batalion de creme cu spf ridicat. Anul ăsta mi-am propus să nu mă prindă mijlocul zilei la plajă şi să încerc să obţin un bronz sănătos doar cu primele ore ale dimineţii.

Credit foto: Nico Grigore

Care sunt cele mai importante produse de make-up pe care le porţi după tine oriunde te-ai afla?

Iau foarte multe produse cu mine, chiar şi cele mai puţin necesare pentru că mereu îmi spun “mai bine să am”. Fond de ten în 2 nuanţe şi 2 texturi diferite în funcţie de cum se comportă pielea mea acolo unde mă duc, un anticearcăn, pudră iluminatoare,mascara, 2 bronzere, 2-3 iluminatoare cu nuanţe şi pigment diferit şi cel putin 2-3 rujuri. Ah şi neapărat creionul de sprâncene! Fără acesta nici nu plec de acasa  🙂

Care sunt proiectele şi realizările de care eşti mândră?

Sunt foarte bucuroasă de ascensiunea pe care a avut-o blogul, s-a întâmplat totul în câteva luni şi simt că sunt abia la început cu ce vreau să fac şi să arăt. Evident că sunt foarte recunoscătoare pentru premiile din acest an pe care le-am primit cu blogul, sunt entuziasmată pentru proiectele ce urmează, dar mai presus de premii, cel mai mult mă bucură faptul că am ajuns să pot numi un job ceea ce ador să fac. Şi mă mai bucură foarte mult mesajele pe care le primesc de la fete care îmi spun că le ajut să fie mai feminine, mai frumoase şi mai pline de încredere. La sfârşitul zilei, asta contează cel mai mult pentru mine.

Dezvăluie un secret personal în materie de beauty.

Sunt mereu întrebată de volumul părului meu. MEREU :)) Am părul foarte fin şi plat, iar secretul stă doar în pudrele de volum pe care le folosesc la rădăcină. Prima e de la Bumble and Bumble, cea de-a doua de la J Beverly Hills.  Şi multă ciufuleală!

 

 

One thought on “INTERVIU Sânziana Negru- despre blogging şi secrete de beauty”

Leave a Reply

