Jumătate de zi la radio, jumătate pe scenă – interviu pe fugă cu Dragoș Muscalu

Dacă aţi dat din întâmplare dimineaţa pe Radio România Cultural şi v-a rămas gândul la acea voce joasă, masculină care făcea glume și încerca să vă trezească să știți că el era de vină – Dragoș Muscalu. Noua voce a matinalului de la RRC este actor, improvizator, trainer…face de toate, dar cu toate că e pe fugă am reușit să stau puțin de vorbă cu el.

1. Actorie, teatru de improvizație, MC și mai nou radio. În ce postură te simți cel mai bine?

DM: Impro. Clar!!! Dar… Pentru că există şi un “dar”… O doză de Improvizaţie găsesc şi/sau folosesc şi în toate celelalte, asa că alegerea mea e firească.

2. Cum s-a ajuns la propunerea ca Dragoș Muscalu să fie noua voce a matinalului de la Radio România Cultural?

DM: Sincer, nici eu nu ştiu prea bine. De fapt, ştiu doar cine m-a propus pentru această “funcţie”, dar, de acolo până la decizia finala, nu ştiu paşii exacti.

3. Cum ai primit această propunere? Ai acceptat din prima?

DM: Surpriză 100%. Ajunsesem in radio pentru a lua ceva de acolo. Niste pixuri. Nu glumesc, erau nişte pixuri speciale. Şi… surpriză: sunt invitat la “şefu’” in birou. Iar acolo, după o discuţie, mi s-a facut o propunere. Evident că nu am zis “DA” din prima. Am zis “DA “ după ce mi-am negociat salariul! ( răspunde răzând)

4. Ce reacție au avut apropiații tăi când te-au auzit prima oară la radio?

Nu sunt la prima colaborare cu Radio România. Aşa că pentru restul lumii nu a fost o surpriză. Surpriza a fost când le-am zis că o să am propria mea emisiune de luni până vineri. Am primit încurajări, sfaturi, sugestii, atenţionări etc. Nu am ţinut cont de ele decât vreo 10 %. În rest… mă joc şi improvizez la microfon. Încă nu îmi vine să cred că sunt plătit să fac ceea ce îmi place…

dragos-muscalu-2-e1473419321114
Sursă foto:  www.radioromaniacultural.ro

 

5. Știu că ai terminat Facultatea de Teatru din cadrul Universităţii de Artă Teatrală şi Cinematografică Ion Luca Caragiale din Bucureşti, și că ești pasionat de teatrul de improvizație. Te-au ajutat aceste experiențe în noua postură de prezentator al matinalului de radio?

Vezi răspunsul 1. ( răde)  Dar, ca să răspund și altfel: DA!

6. Cum arată o zi din viața lui Dragoș Muscalu, actor, improvizator și realizator de matinal radio? Cum reușești să ai timp să te împarți între toate acestea?

De luni până vineri, trezirea e la 4.30. Nu îmi plângeți de milă, pentru că mie îmi place să mă trezesc dimineata. Dacă mă trezesc pe la 12, ziua e pierdută. Așadar, de la 7 când cobor în emisie și pânâ la 9 sunt legat de microfon, iar după… fac ce mă taie capul.

One thought on “Jumătate de zi la radio, jumătate pe scenă – interviu pe fugă cu Dragoș Muscalu”

Leave a Reply

