Smart Fitness A+07- brățara ideală pentru monitorizarea activităților

Pentru că ofertele de Black Friday ne fac întotdeauna cu ochiul m-am hotărât să nu ratez această ocazie și să-mi achiziționez o brățară care monitorizează activitatea zilnică. Nu eram sigură dacă produsul despre care am tot auzit este unul în care chiar merită să investești așa că, perioada reducerilor a fost un motiv bun care să mă determine să iau această decizie. 

Produsul pe care l-am ales și care încă de atunci mi-a devenit un bun prieten este brățara Smart Fitness A+07, aceasta fiind o brățară ideală pentru necesitățile mele. Este ușor de folosit, are un design simplu, este ușoară, iar materialul din care este alcătuită este unul moale. Aceasta vine în dotare cu un manual de folosire, dar și cu un adaptor compact, perfect de luat în geantă sau în bagajul destinat călătoriilor.

16466415_1433318450034941_1147407310_o
Sursă foto: arhivă personală

Cum funcționează și care sunt punctele tari?

Pentru ca brățara să funcționeze, aceasta trebuie să fie sincronizată cu telefonul mobil cu ajutorul unei aplicații compatibile care poate fi descărcată atât de pe App Store, cât și de pe Google Play. Ce mi se pare foarte interesant, în contradictoriu cu alte review-uri pe care le-am citit despre produsele de genul este faptul că sincronizarea se face imediat și, până acum, nu a existat riscul ca aceasta să se deconecteze de aplicația mobilă. De asemenea, fiind folosită în permanență, bateria brățării ține între 5-7 zile, ceea ce este excelent, mai ales că, nici bateria telefonului nu se consumă atât de repede pe cât mă așteptam.

Nu voi spune că această brățară îți va ușura viața însă, pot spune că are anumite funcționalități care îți pot simplifica activitățile de zi cu zi. De exemplu, la finalul zilei poți vedea istoricul pașilor făcuți în ziua respectivă, dar și caloriile pe care le-ai consumat. Nu știu cât de exacte sunt aceste măsurători însă, pentu a o testa, am încercat să fac câteva mișcări bruște pentru a vedea cum reacționează și dacă sunt adăugați pași, lucru care, bineînțeles, nu s-a întâmplat.  Și, pentru că suntem tot în zona activităților fizice și tot ce ține de mișcare, minunea asta mică te anunță atunci când ești sedentar, înștiințarea făcându-se cu ajutorul unor vibrații discrete.

16466342_1433318430034943_928517487_o
Sursă foto: arhivă personală

Încă un aspect care mi s-a părut util este faptul că această brățară monitorizează orele de somn, iar aici fac referire la orele profunde de somn în care ne-am odihnit cu adevărat. Dacă înainte aveam impresia că într-o noapte dorm cel mult 8 ore și cu toate acestea nu pot înțelege de ce mă simt obosită, bărțara m-a ajutat să găsesc răspunsul, aceasta arătându-mi că, de fapt, somnul meu ”copios” poate fi chiar și de o oră.

Printre punctele forte ale acestei brățări se numără și faptul că putem controla camera telefonului sau, în cazul pierderii acestuia, cu ajutorul brățării îl putem localiza. De asemenea, atunci când primim un apel, iar telefonul se află într-o altă cameră, la o distanță mai mică sau egală cu 10 metri, după un interval de câteva secunde de la primirea apelului, brățara începe să emită acele vibrații prin care ești înștiințat că îți sună telefonul.

16466754_1433318456701607_2002551466_o
Sursă foto: arhivă personală

Și, pentru că tot am adus vorba de semnalele pe care le transmite această brățară, acestea sunt intense, dar destul de discrete, iar acest aspect nu este valabil doar în cazul apelurilor sau a notificărilor, ci și în cazul alarmei. Sincronizarea cu telefonul, pe lângă faptul că se face foarte rapid, este și una excelentă. Alarma, notificările de pe site-urile de socializare, e-mail-ul, cât și mesajele, toate sunt primite în timp real.

Care sunt punctele slabe?

Pentru că nimic nu este perfect, există câteva aspecte (extrem de puține, ce-i drept), de care eu sunt nemulțumită. În primul rând, sistemul de prindere al brățării este unul greoi, iar cauza ar putea fi materialul din care este alcătuită. Un alt aspect care mă deranjează este ecranul- se zgârie foarte repede. În rest, luând în considerare raportul calitate-preț, per total sunt mulțumită de produsul achiziționat și îl recomand cu drag. Face tot ce scrie în specificațiile sale: nici mai mult, nici mai puțin.

16409577_1433318426701610_1153741242_o
Sursă foto: arhivă personală

 

One thought on “Smart Fitness A+07- brățara ideală pentru monitorizarea activităților”

Leave a Reply

