Lansare film-Două Lozuri

Comedia românească “Două Lozuri” a bătut recordul de spectatori și încasări pentru un film românesc în primul weekend, fiind văzut de 27.182 de spectatori și având încasări de 424.926 lei. Asta face ca “Doua Lozuri” să devină cel mai de succes film românesc din ultimii ani la lansarea în cinematografe. În urma mediatizării făcute, după cinci zile de când apăruse în cinema, am mers și eu să văd filmul.

Spre rușinea mea, ,,Două lozuri’’ a fost primul film  românesc pe care  care am mers să-l văd la cinema, în rest am  văzut aproxiamtiv 5 filme românești acasă.

Cu toate acestea mi s-a părut un film destul de bun care exprimă direct realitatea noastră. Suprinde perfect spiritul românului fără bani. În stilul caracteristic, aflat la ananghie, românul visează la un loz norocos și la un câștig peste noapte, dar, când îl lovește norocul, nu știe cum să reacționeze.  Povestea se învârte în  jurul celor trei protagoniști, Sile, Dinel și Pompiliu ( Dragoș Bucur, Dorian Bogută și Alexandru Papadopol), care află că nu e de ajuns să fii declarat castigător doar pentru că ai toate numerele bifate pe bilet, ci e nevoie să “suferi” pană ajungi milionar. Cei trei vor trece printr-o serie de aventuri pentru a se putea prezența la Loterie ca să ridice premiul.

Filmul reușește să-ți captiveze imediat atenția  și antrenează o acțiune atât amuzantă cât și tensionată pe tot parcursul filmului.

One thought on “Lansare film-Două Lozuri”

  1. Mai citeste o data formularea: „cel mai de succes film românesc din ultimii ani la lansarea în cinematografe”. Parca nu suna prea bine, nu-i asa?

    „Spre rușinea mea….” – nu ne facem autocritica in ceea ce scriem.

    Like

Leave a Reply

