Review: Trei motive să încerci Manic Panic, cea mai bună vopsea semi-permanentă de tip vegan

Review: Trei motive să încerci Manic Panic, cea mai bună vopsea semi-permanentă de tip vegan

Acum vreo doi ani, in decembrie 2014, optasesm pentru o schimbare de look. Lăsând deoparte nuanțele de brunet, șaten sau blond, am trecut la… albastru electric (cu o șuviță roșu aprins)! De ce albastru? E una din nuanțele mele preferate, și a „dat bine” cu stilul meu vestimentar si mentalitate, ca tip care se identifică cu culturile alternative. Așadar, alegerea mea a fost una îndrăzneață, potrivită pentru un rocker sau, cum i se mai spune în trend, în Occident, un „alternative dude”.

Știam de ceva vreme de nuanțatorul vegan Manic Panic, și, în cele din urmă, am decis să-l testez și eu! Nuanțatorul „Rockabilly Blue” de la Manic Panic chiar a rezistat la spălat multă vreme, spre deosebire de vopseaua „roșu techno” de la Loncolor, care începuse să se estompeze la scurtă vreme după aplicare.

În orice caz, site-ul axelle.ro mi-a pus la dispoziție mai multe nuanțatoare din gama de albastru de la Manic Panic (Atomic Turquoise, Blue Moon etc.), și eu am optat pentru Rockabilly Blue, într-un final. O alegere ideală, din punctul meu de vedere.

http://axelle.ro/vopsea-directa-semipermanenta-manic-panic/vopsea-manic-panic-rockabilly-blue

rockabilly_blue_2-500x500

Cât despre proces în sine, țin minte că m-am dus să ma decoloreze la salon, întrucât – țin să vă avertizez – decolorarea părului îți degradează podoaba capilară destul de mult, așa că, e de preferat, să te decoloreze un profesionist, în genere.

Arătam ca un „golden nugget”, dar, după ce m-am decis să aplic singur vopseaua (folosind o pensulă potrivită), am lăsat-o să acționeze cam 40 de minute și voila – părul meu a căpătat o nuanță intensă de albastru, o culoare vioaie, însuflețită! În fine, șuvița roșie era și ea de efect!

Așadar, în ideea în care simțiți nevoia de o schimbare de look mai extravagantă, iată de ce ar trebui să apelați la nuanțatorul Manic Panic:

  • Este vopsea vegană, fără oxidant, fără amoniac. Manic Panic nu atacă părul, însă e recomandat să ai o bază blondă; poți alege dintr-o sumedenie de nuanțe excentrice. Ba, mai mult, prin intermediul unui așa-numit „pastelizator”, tot din gama Manic Panic, poți obține o nuanță pastel, în tendințele anului 2016!
  • Rezistă până la 6 săptămâni. Dacă vrei o vopsea care să dureze mai mult de o lună, o vopsea fără chimicale, pur vegană, atunci ai nevoie de Manic Panic. Poți reîmprospăta nuanța fără probleme, în timp. Mie personal chiar mi-a surâs ideea unei colorări „blânde”, care nu atacă firul de păr, care nu-l distruge.
  • Aplicare ușoară. Vopseaua semi-permanentă Manic Panic se prezintă sub forma unei creme, care se aplică ușor cu pensula sau manual. Nu uita de mănuși, deoarece pigmentul pătează și se duce cam greu…! Să-ți mai vând un pont: ar trebui să folosești șampon/balsam special pentru păr vopsit, pentru a-ți menține culoarea mai mult timp.

Precum am menționat mai sus, nuanțatorul Manic Panic îl puteți găsi, la cel mai bun preț, pe site-ul axelle.ro, distribuitorul oficial Manic Panic in România. Produsul, aflat într-un tub de 118 ml, este suficient pentru a colora un păr de lungime medie. Așadar, puteți alege dintr-un catalog amplu de nuanțe, prin intermediul cărora puteți obține un rezultat fabulos, de durată!

Deci…? Ai de gând să încerci nuanțatorul Manic Panic?

sebastian

Leave a comment