Interviu cu Andrei Niculae

andrei-niculae
Andrei la radio; Facebook.com/Andrei Niculae

Andrei Niculae este realizatorul emisiunii de după-amiază de la Virgin Radio România și îl puteți auzi în direct de luni până vineri între orele 13:00 și 16:00, iar în weekend între orele 15:00 și 19:00.

Descrierea lui Andrei de pe pagina Virgin Radio spune că „este unul dintre cei mai tineri DJ din FM-ul românesc. Pasiunea pentru radio i-a intrat in sânge încă de la vârsta de 6 ani, când se înregistra la microfonul căștilor în timp ce citea din revistele pentru copii urmând să înregistreze muzica din boxe prin același microfon. Încă păstrează cele două cd-uri cu înregistrări numite „Radio Hyper”.

La vârsta de 12 ani, într-o tabără în Elveția, Andrei Niculae a luat contact cu primul studio profesionist de radio, iar de acolo a fost doar o „chestie” de timp până să ajungă în spatele microfonului.

Visul său s-a îndeplinit, a ajuns să fie oficial DJ și cu fiecare ocazie le spune tuturor că asta își dorește să facă toată viața. Virgin Radio Romania este ”acasă” pentru Andrei Niculae.”

Știu că ai început să lucrezi la radio încă din timpul facultății. Cum ai reușit să împaci și capra și varza?

În primul rând nu a fost ușor deloc, însă am optat pentru a trece pe băncile facultății doar în weekend-uri. Cred cu tărie că în acest domeniu înveți prin multe ore de practică, iar școala de presă sau radio am făcut-o cu oamenii care lucrează în prezent în domeniu. La facultate am ciulit urechile și am încercat să fur câteva lucruri de la profesori.

 

Ce ai schimba cu privire la alegerea ta de a lucra la radio, dacă ai avea ocazia? Sau poate nu ai schimba…

Nu cred că aș schimba nimic.. mă bucur de fiecare moment „on air”. Fac ceea ce mi-am dorit din copilărie, așa că este un fel de living the dream pentru mine.

Ai avut vreun moment în viață când ți-ai dorit să devii altceva, și nu DJ la radio? Și ce anume ți-ai dorit să devii?

Cred că tot ceva în entertainment, am vrut actor, am vrut să fac și televiziune, chiar și magician dacă mă gândesc bine, iar pe viitor pe lângă radio sper să reușesc să îmi fac și un business, am și pasiunea asta pentru antreprenoriat.

Care a fost momentul în care te-ai simțit cel mai mândru de tine și de munca ta, din cariera ta de până acum?

Când am avut prima emisie drept DJ alături de Cristi Stanciu, iar eu făceam butoanele. Ah, și când mi-am auzit vocea pe primul spot publicitar.

Știu că tu ai și un blog pe care scrii constant. Mă interesează ce teme abordezi acolo?

Temele au fost întotdeauna generaliste și încerc să fac cunoscute lucruri la care am acces și poate nu toată lumea le știe. Cam ce fac și pe radio, mai comentez o știre, mai vorbesc cu un om și povestesc mai departe ce am înțeles eu.

Îți dorești ca blogul tău să fie relevant pentru tineri? Și în ce fel?

Cred că oricine își dorește acest lucru dacă lucrează în media, dar da, aș vrea să pot să le arăt cum se pot bucura de fiecare lucru din viața lor și să le dau un vibe bun.

Ce i-ai sfătui pe tinerii studenți care își doresc să ajungă să lucreze la radio? Care sunt primii pași de urmat?

Trebuie să lase inhibițiile și timiditățile acasă. Să bată la toate ușile și să facă asta doar dacă își doresc cu adevărat, iar oamenii din domeniu îi vor remarca. Le-aș mai spune să fie conștienți că vor greși, că vor exista bâlbe și butoane apăsate greșit dar să nu se panicheze, e ceva normal.

One thought on “Interviu cu Andrei Niculae”

Leave a comment